1. ЗАТ «Магілёўскі КСВ» рэалізуе прадукцыю фізічным асобам (далей – Пакупнікі) праз фірменны магазін у тары – драўляных паддонах ПB2-2, ПB2-1 (далей – драўляная тара). Дадзены выгляд тары з'яўляецца шматзваротнай (зваротнай). Пры куплі прадукцыі пакупнік аплачвае поўны кошт тары.
2. Пакупнік мае права вярнуць драўляную тару з поўнай кампенсацыяй яму кошту тары ў межах тэрміна вяртання.
3. Зварот грашовых сродкаў за вернутую драўляную тару ажыццяўляецца ў фірмовай краме прадпрыемства на падставе акта.
4. Тэрмін вяртання драўлянай тары - 90 каляндарных дзён з моманту рэалізацыі.
5. Да вяртання прымаецца драўляная тара ў тэхнічна спраўным стане, прыдатным для паўторнага прымянення, вычышчаная ад старонніх прадметаў, у колькасці, якая не перавышае ўказанае ў адгрузачных дакументах Пакупніка.
6. Прыём драўлянай тары ажыццяўляецца кладаўшчыком толькі ў працоўныя дні (ПH-ПT) з 7-00 да 15-00 (абедзенны перапынак з 10-30 да 11-00) са складаннем акта прыёму драўлянай тары.
7. Прыём драўлянай тары ажыццяўляецца на тэрыторыі ЗАТ "Магілёўскі КСВ" у спецыяльна адведзеных месцах. Дастаўка да месца прыёму, а таксама выгрузка і складаванне паводле патрабаванняў, выконваецца сіламі Пакупніка.
8. Пашкоджаная, альбо забруджаная драўляная тара, драўляная тара іншых Вытворцаў, прыёму не падлягае. Выгрузка непрынятай тары на тэрыторыі ЗАТ «Магілёўскі КСВ» ЗАБАРОНЕНА.
9. У выпадку невяртання драўлянай тары ва ўстаноўлены тэрмін, яна лічыцца ўласнасцю пакупніка.
10. Пры наяўнасці патрэбнасці ў драўлянай тары, ЗАТ "Магілёўскі КСВ" можа набыць у Пакупніка драўляную тару (якая задавальняе патрабаванням п. 5 дадзенага Палажэння). не вернутую ва ўстаноўлены тэрмін, на падставе пісьмовай заявы Пакупніка.
11. Пры атрыманні згоды на закуп драўлянай тары з Пакупніком складаецца дамова куплі-продажы ў фірмовай краме прадпрыемства.
12. Закупачная цана драўлянай тары, якая набываецца па дагаворах куплі-продажу праз фірмовую краму прадпрыемства складае 7 бел. руб. (ПДВ-0%).
13. Уся інфармацыя датычна дадзенага становішча з'яўляецца публічнай, любы Пакупнік фірмовай крамы прадпрыемства мае магчымасць азнаёміцца з ёй да моманту набыцця прадукцыі.